Parasiter

Hej! Blev inte mycket bloggande igår, packade och åkte hem. Väl hemma hade jag det mysigt med familjen - vi kolldade på Vampire Diaries. :) Shit, vad spännande det är nu?! :O

Idag har jag inte heller haft tid till att blogga. Har varit på tippen, sprungit i affärer m.m.
Har även pluggat och letat upp fakta jag inte hittade i min bok. Sitter och pluggar till ett STORT kattprov jag har på måndag. Så nu vet ni läget, varför jag inte bloggat/bloggar just nu :(

Men vi hörs säkert senare ;)



MYMiC

sv: Verkligen! Jag älskar övergivna platser, då speciellt nöjesparker ^^



kramar!

/ mymic

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Kattprov? Hoppas det går bra i alla fall! :) Trevlig helg!! Kram! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: