Terrängrundan


Nu ska vi ut och springa terrängrundan (skogen) på tid.
Önska mig lycka till!



Mamsen

Det fixar du galant :)





Hanna

Hej! Jag & Fanny har tyvärr inte kvar våran blogg på cristaux men du får gärna följa mig på min nya blogg hhnna.blogg.se, kram!

Elins blogg - Vackra ord av kärlek. SMYCKESTÄVLING!

jaha :D

Ett annorlunda liv - A N N A.

Ja verkligen :) Nu är bloggen helt ändrad och kommer numera att vara låst pga av en del förändringar i mitt liv. Dock vill jag ge chansen till er som vill fortsätta följa på min blogg genom att ni kan följa det som kommer upp på sidan denna kommentaren länkar till. Vill ni inte fortsätta följa min blogg längre, vill jag önska er en toppen framtid och tack för att all kontakt vi haft. kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: