Travellin' a looot

Godmorgon! Idag är det fredag, härligt va?! :D
Fredag innebär att jag ska få åka hem & det har jag längtat efter heeeela veckan :)


Dock kanske jag inte riktigt längtar till den 3 timmar långa resan, men det är sånt man får ta. haha
När jag kommer hem så ska jag ställa mig och baka chokladhallongrottor och en fin chokladtårta.



boosse

precis så tänkte jag också, hennes ben kan ju inte komma in i hjulet och inte heller sparka mig.



Kalas imorrn!!

Mathilda Englund

Du kan ju skicka hem ett par vanliga hallon grotter till mig ;)

alvisss

kan du rösta på mig? skulle bli sjukt glad! :)

http://www.audish.com/.audition/channel/1414/#100002860247248

Minna

Åh vad gott med chokladtårta :O

sv: tack så mycket :) med mig är det bara bra, hur är det med dig? ^^

Felicia

jag älskar att höra vad folk har för olika åsikter. Så nu undrar jag hur just DU tycker att en bra blogg är! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: