Min älskade Shima ♥






Min älskade vän, snart är det dags att ta farväl. Även fast det gör mig så ont i hjärtat så vet jag att det är det bästa för dig. Tårarna rinner som jag vet inte vad, men det får dem göra nu. Om drygt 3 timmar är du på en så mycket bättre plats och slipper lida mer. Jag önskar att jag tagit detta beslut så mycket tidigare, så du hade sluppit all denna skit. Jag försökte få dig bättre, men lyckades inte.
Sen den dag jag tog hem dig tills nu har du haft problem, men jag var så dum att jag trodde att du kunde bli bättre. Jag hoppas att detta blir en bra beslut och att du får det suveränt uppe i himlen och att all din smärta försvinner.

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, Shima. ♥
Blott 18 dygn tar det för livet att bli till,
Men en tiodels sekund slocknar det på.