Drar mot praktikeeen :D




FANNY (:

Bra blogg:D

Alexandra

Fin blogg, kika gärna in min :) www.alexxes.devote.se

Maja

Fin blogg du har!!

Kram:)

Jenny - Tjejen du inte får glömma! ♥

Hallu. Tänkte bara önska dig en härlig fredagskväll! (:

amanda

Hej !har kommit på en rolig sak, eftersom jag har fått mycket positiv kritik från mina vänner och klasskamrater att jag ritar fint så tänkte jag börja rita av mina söta blogg läsare! som senare ska upp på min sne tak ((ska bara rita tillräckligt med tekningar först!



Har ju redan några ,men behöver några till:) SÅ, tänkte så här att ni mailar mig en bild som ni vill att jag ska rita av kan vara du med din vän eller så kanske det är din hund eller häst?(ritar helst ansikten)) :) men i alla fall tycker alla mina bloggläsare ska maila en bild! dom som har en blogg och mailar får en länkning och en visning av bilden i bloggen! ni som inte har blogg får bara en visning av bilden:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: