Morgonproblem.

Godmorogn! Sitter för tillfället och käkar frulle i köket.
Har suttit och fyllt i ett korsord i Arken Zoo tidningen som jag ska lämna in, man kan ju trots allt vinna 500/300/100:- i presentkort. Prefekt ju! Dock såg jag att de hade ett burpaket i tidningen, på en bur som de på Djurmagazinet har och som jag kollat länge på nu, på rea. Men sen har även Djurmagazinet en bur som ska komma på rea (dock vet jag inte hur den ser ut) för 100:- billigare. Och om den buren är fin, så lär jag få beslutsångest och inte veta vilken bur jag ska köpa! Åh, världsproblem. ♥

Hoppas Djurmagazinet får in buren idag, vi ska ju trots allt få en leverans idag - så att jag kan kika på den. Annars vet jag inte hur jag gör..



cornelia

hej! vilken söt blogg du har!

hur mår du idag? kram!

felicia - fotokobran

du har väl inte missat tävlingen om de virkade shortsen på bloggen? :)



tävla vettja! :D http://fotokobran.se/2011/october/utkast-okt-20-2011-2.html

Mimmi Naveed

BLI VECKANS BLOGG HOS MIG!

Länkning på 800 - 1200 bes + 1400 följare på twitter!

Good luck,

Puss

Anonym

Jättefin blogg! Allt bra?:D





DR

Trevlig helg ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: