Packat upp varor


Idag har jag bara packat upp varor hela dan, vilket känns i både ben, armar och rygg. Känner på mig att jag kommer ha världens träningsvärk imorgon. Hade ju redan träningsvärk lite smått imorse, men det avtog framåt dan. Tror nog att den kommer va värre imorgon faktiskt, men som jag skrev imorse: Då vet jag att jag lever iallafall.

Känns rätt skönt att ha något att göra på veckodagarna istället för att bara vara i skolan, för nu gör jag slut på så mkt mer energi så jag somnar så fort jag lägger ner huvudet på kudden - förut tog det skitlång tid innan jag väl somnade. Sköönt med andra ord! Annars hinner man tänka så himla mkt = inte okej!

Ska snart hoppa i säng ;)
Så vi hörs väl imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: