Tiger says hello

Godmorgon är kanske fel ord att säga, men godmorgon iallafall!
Ska alldeles strax sätta på mig kläder, borsta gaddarna och åka in till stan. Vi ska gå något som kallas korpen, en tipspromenad igenom hela stan ungefär. När jag kommer hem så ska jag fortsätta städa, glömde helt av att ta ett före-kort men ni ska iallafall få se hur det blev efter. En stooor skillnad. :)

Fast det får bli när jag kommer hem.. :)
ciaaao



Nathalie Andersen

Fin blogg du har!

Öznur

Tack detsamma! :) fin blogg!

martina

just nu har jag frågestund i min blogg, jag kommer att svara på exakt alla frågor och samtidigt som du ställer en fråga så skaffar du dig även en länkning, så passa på att fråga nu :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/8799/fragestund-3/

beccis

spelar du något instrument? :)

♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Har du haft en bra helg? :D

Michaela

Skitfin design sötnos :D

Sv: okej, det kommer inte upp någon ruta där den vill ha namn och lösenord då? :O <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: