27 September 2011

Godmorgon! Sitter just nu och käkar frukost, knäckebröd med ägg och ost (två mackor alltså.) :) Har varit vaken i ca en halvtimme, har hunnit med en hel del - som att tvätta en maskin tvätt. Ibland undrar jag varför jag är vaken redan nu, jag har ju studiedag idag?!

Men jag ska faktiskt hinna med en hel del idag!
Runt tio ska jag vandra in mot staden för att träffa Valona och Maribel på Öppna Förskolan. Vi ska ta en fika :) Var ett tag sen vi träffades så det ska bli kul :)
Sen måste jag även iväg till bibblan, apoteket och ev. frisören. Mkt att stå i idag!

Men vi hörs senare när jag har kommit hem, så får ni se lite bilder och så ;)
Ha en bra dag!



FlizanLizan

sv: härligt, nja sådär :P


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: