Ge mig kyla, vinter, snöö och jul!

Jag längtar något otroligt efter snön nu! Tänk om vi kunde skippa den tråkiga hösten och ta ett stort kliv in i vintern istället.






Anonym

Heheh när du börjar bli frisk blir jag sjuk<3

Anonym

tack fina du<3

Anonym

Vila sj?

FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: snyggt då haha XD

thilda

im with you sister!

boosse

Japp. Du tycker om Damon va? Ditt Damonhhjärta kommer värka.

boosse

Då gör det dubbelt så ont i ditt hjärta det gjorde ont i mit. Snyyyft. Bröööööl!!

boosse

JAg säger bara att det kommer göra ont i ditt Damon och Stefan hjärta och i slutet är det sååå sorgligt- Stackars stackars!

boosse

Jo, tydligen så gjorde dom det. Bröööööl :´C


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: