It's fridaaay

Nu drar jag mig mot bussen, höhö.
Vi hörs antagligen imorgon då jag precis fick ett samtal från mamma om att vi ska ut och äta ikväll.
Hon fyller ju faktiskt år på söndag! :D

Ha en fin fredagskväll och ta't lugnt!



joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder har även massa roliga tävlingar på gångså besök gärna min blogg:)

Kram:)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

grattis i förskott till din mamma! :D



sv: tack så mycket! :D

FlizanLizan

sv allt bra? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: