Rösta på mig? :)


OBS! INTE MIN BILD.

Gå in och rösta på min bild i Chiquita-tävlingen!
Era röster skulle verkligen få mig på bra humör - vilket skulle underlätta pluggandet mkt bättre!
Sitter just nu och skriver på min redovisning i Sällskapsdjur om chinchillor.

Gå in och rösta här!
(Alla som röstar och kommeterar, länkas i ett inlägg!)



Anna

Svar: Ahh, det låter himla jobbigt med matte D får erkännas... men du kommer klara det fint kimmey!!

boosse

TAck :)

Jag vill rörsta men när jag trycker på länken kommer jag upp till en bild där han svärslukaren från medeltidsdagen som sprutar eld på kyrkan.

Röstar jag ändå på dig?

Den med apan va rju så söt ^^

boosse

Jo alltså det fattar jag ,men det är bara att rösta fast inte "rätt bild" är framme?

Emelia Selin

svar på kommentar: Tack så mycket! :) blir superglad att du tycker det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: