Är det någon som minns honom?


Jag och min Syster ska strax sätta oss framför tv:n och spela Hugo!
Det var sjukt längesen jag spelade det så det ska bli kuuul.
Jag har det som spel på mitt playstation 1 (: (fast vi ska spela Hugo på ps 2) ^^

Glöm inte att vara med i Veckans blogg och få en länk i min meny en hel vecka!
Avslutas imorgon, så skynda att vara med.
Klicka här!


Bilden är lånad härifrån.



MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

haha fan vad roligt :D

kollar på 4an ;D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hih sett det?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi kopej :P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

folk som får uppleva sina drömmar :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe det är lite mysigt :)

Emmy (whitesnowman)

Jag minns! Hade ett jätteroligt spel med Hugo på min rosa gameboy när jag var yngre :'D

Wilma

VÄRKLIGEN JÄTTEFIN BLOGG!



Om du har tid kan du alltid kolla min blogg och vara med på veckans blogg!

Carro - http://four.blogg.se/

Allt bra idag? :D

boosse

Såklart man minns Hugo!! :)

Emelie

Åhh älskar Hugo spelen. Hade nästan helt glömt bort honom ju!.Måste ta och spela det där någongång, Grymt bra juu! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: