Bilder från promenaden ~











Vi var ute & gick med varsin Vovve i två timmar!
På dessa två timmar hann vi gå ca 1 mil, så det var två trötta hundar som kom tbx till kenneln. (:



emma

men seriöst den översta bilden är ju underbar! :) och alla hundar var superduper fina :)

Ebba & Isabella

sv : bara bra med mig också :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

gött jodå :D

emma

sv. absolut att de är :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aa ;D

M.Kivistö

Hejsan!



Om du har tid så kika gärna förbi min blogg.Där skriver jag om mitt vardagsliv som småstads tjej, med drömmen om att flytta till pojkvännen som är bosatt i Turkiet.



I bloggen kan du även följa min utveckling som konstnär samt hitta inspiration till mode och träning!



GLAD PÅSK! KRAM

M

Gud vilka fina bilder du har tagit.

Vilka mysiga vovvar =)

Valpen överst är ju jättesöt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: