Finally done


weheartit

Efter ännu några timmar är jag nästan klar. Ska bara skölja ur en bur och dammsuga. Yes!
Rikigt tråkiga inlägg idag, men så är det ibland. Får se om jag sätter mig och pärlar en stund nu eller om jag skiter i det.

Vad har ni för er då? :)



-alice wisansaya thaweesp

sv: jag åkte till borlänge med några kompisar som sov här , men den så skulle mamma shopppa men jag var för trött så jag satt inne på Mcdonald's och väntade :)



har du städdag idag ? :)

frida-four

sv: tack! :D

Anonym

Veckansblogg är avslutad. Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/15-april-2012-veckansblogg.html#comment

Felicia

Har en liten frågestund på min blogg! ställ gärna en fråga, ingen fråga är för dum!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: