Next: Städtime

Nu är vi hemma igen, med en till låda :). Jag ska sätta ihop lådorna med hjälp av rör så att Mimmi & Luna får större utrymme att röra sig på. Som det är nu så går de nästan varandra på nerverna. Visar bild på resultatet när det är färdigt sen (:

Men innan jag börjar med det, så måste jag städa på mitt rum. Ser ut som ett bombnedslag eller ngt :s




Piiiinsamt.



Miss Sunshine

Ha en bra dag och fin design btw!

ellen

lust att följas via bloglovin? kram

Matilda

Sv: Jag fixar i farmors gamla lägenhet.



Skola snart?

Malva

- Ja, tack detsamma! :D

Anonym

Svar: Jadå jag har haft en bra dag!

Anonym

Jag har nu gjort en till video på min blogg där jag berättar hur man får en större blogg med fler besökare. Kolla gärna in den, du hittar den här: http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/12-april-2012-sa-far-du-fler-besokare-2.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer, eller om jag redan skickat denna kommentar en gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: