Tråkig skoldag.



Hej kompisar! Jag har haft fullt upp hela morgonen och har därför inte hunnit uppdatera något.
Jag har haft en hundlektion och sen två timmar med Lantbruksdjur. Om en stund så ska vi gå och äta.
Sen ska vi kolla på Shakespeare in Love på svenskan och seeeeeeeen har jag två timmar till med lantbruksdjur.
yey.

Min morgon var lagom konstig också. Första gången jag vaknade av klockan så tänkte jag:
- Det här kommer att bli en bra dag, det känner jag på mig.
Andra gången jag vaknade av klockan så hade jag en helt annan tanke:
- Livet suuuger!

haha, tror att det beror på att jag är så himla morgontrött och jag hatar att gå upp. Men nu mår jag bättre och livet suger inte lika mycket.. haha



Johanna

har lagt till dig nu, blev nummer 37 :)

Johanna

härligt!:) hoppas du har en bra dag!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tjenare :) Ny dag och härligt väder!

Hoppas din onsdag blir finfin :D

Miss Sunshine

Coola bilder :)

sara

Snygg blogg!:D

Hanna

sv: Ja det ska jag, dsm!

felicia - fotokobran

sv; vad kan förbättras? :)

Malin

Hahah samma här! Är så sjuuukt morgontrött! Är även "morgonfrusen" så jag fryser alltid när jag vaknar och sen i typ nån timme^^



Sv: Jadå! Haft en ganska go dag:) Du själv då?:D

ViktoriaCaroline♡

fina bilder :) allt bra med dig idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: