Resultatet av dagens arbete

Tjoho, äntligen är vi typ klara. Vi har suttit med lådorna sen klockan 13:00 & vi var väl klara vid 20:00..
Sågen gick av ett par gånger men vi klarade det ändå! :D Jag har byggt en egen bur så nu har mina små troll en ännu större bur! Så småningom kommer även Sauron & Aragorn att få en större bur men det får bli senare (:



Bilderna är tagna undetiden. Tyvärr blev det inte så många fler bilder. haha
Men vi sågde ut en del av locket för att fästa med galler, för lufthål.

Resultatet? Det kommer här.



Jag är i allafall skitnöjd! :D & Mimmi och Luna är skitlyckliga!
Aw, mina sötnosar! :*



-alice wisansaya thaweesp

sv: häärligt! :D jo det är bara bra med mig :)

Lina

Min kompis hus håller på att möggla & ruttna så därför är hon med på en tävling där man kan få sitt hem målat. Och man röstar på tävlingen, och det skulle betyda jätte mycket om du röstade på henne här:http://tavla.beckers.se/gallery/solo/id/60



Säg gärna till när du röstat på min blogg så att du kan få en fet länk som ett stort tack!

Vendela

sv.aah eller hur! allt bra?:)

jeam

Haloj! Nu är vinnarna av veckans blogg uppe! kolla ifall det var du som vann, och anmäl dej gärna igen! :D http://jeam.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-v16.html#comment

Michaela

Duktig du är! Förstår att du är nöjd, det blev grymt nice :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: