Friday ~


Fredag firas med godisbilder!

När jag kom hem åkte vi direkt till Djuraffären och köpte sand (fick fel storlek på sanden, arghh!) och mat.
Sen har jag faktiskt inte gjort någonting, gosat lite med Mimmi och Luna eftersom de var vakna när jag kom hem. :)

Om en stund ska vi sätta oss och kolla på film & bara ta det lugnt. Det kan behövas det med! (:



A N G E L I J N A

allt bra ?:)

Jossie

kikar in och önskar dig en trevlig fredag! :)

alva

veckans blogg är nu avslutad, blev det du? kika in här: http://aalvaglad.blogg.se/2012/april/blog-of-the-week-winner.html

blev det inte du? jag kör igång nästa tävling på måndag, delta gärna igen!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt :) Hoppas din lördag blir kanoooon!

KRAMIS :D

THEEAS | Thea Martinsson

Hej! Dagens blogg vinnarna är nu utsedda.



Vann du inte? Då har du redan nu möjlighet att få synas över mina 100+ läsare genom att kommentera samma inlägg om att du är med i tävlingen. Lycka till (:



Direktlänk: http://theeas.webblogg.se/2012/april/vinnarna-av-dagens-blogg-194.html

Matilda

Sv:



Allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: