Mornin'

4911100199_f100f186a8_z_large

Godmorgon! Ska strax springa upp och fixa frulle. Är hos pappa (därav ingen uppdatering igår).
Hela familjen är iväg på någon fotbollsgrej. Jag ska på kalas idag så därför följte inte jag med.

Igår färgade jag håret, det blev lite misslyckat förra gången men jag har aldrig fått tummen ur
och fixa det. Men igår så.. Det blev awesoome :)

Bilden kommer ifrån weheartit



Linda

tack detsamma:D

▲ L I N D A

sv: tack detsamma!

allt bra? :D

frida

sv: Åh tack ska du ha! :=D



Vilken söt mugg! vart är den köpt?? :)

Ha en fortsatt trevlig lördag! :)

~ L I N N ~

Hoppas du får en toppen & underbar lördag! :-D

Hanna

sv: detsamma du ! :)

ViktoriaCaroline♡

ååh söt mugg :)

Härligt att du mår bra gumman, jag mår också jätte bra idag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: