låt det inte regna idag, snälla?


Mitt rum stinker broccoli, härligt va? Egentligen är det inte så konstigt då alla mina småtroll fick broccoli till frukost/lunch/middag/kvällsmat igår kväll. Vet ju inte riktigt vad hamstrarna kallar det, men jag skulle nog säga frukost eftersom de vaknar då? :)
 
Nu vankas frulle och sen iväg till jobbet. Håller alla mina tummar och tår över att det blir någerlunda fint väder idag eftersom vi ska gå och spela minigolf med alla barnen, inge vidare kul om det spöregnar.. Fast det ser ganska lovande ut, ellerhur? :)



Nu måste jag kila, men vi hörs förhoppningsvis ikväll :)



thilda

Och jag som älskar när det regnar <3 ;)

Svar: Kul med massa blöta ungar va.. haha
Kimmey :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: