Äta Subway i balklänning ~

Hejsan! Idag hände det.. Jag blev av med min Subway-oskuld.. Ja, det är sant. Jag har aldrig ätit på Subway förut. Vilken hemsk människa jag är va?
Mötet gick bra idag, såfort jag & Madde kom tbx så satte vi oss ner och skrev ihop intresselappar och gick runt till alla treor för att kolla intresset. Verkar som att de flesta faktiskt vill gå på balen, kul ju! :)

Nu ska jag sätta mig ner och skriva talkort till mitt nationella i Svenska. Har muntligt imorgon, hann aldrig göra mitt förra veckan så imorgon smäller det. Kul va? (inte så värst..)



Svea

sv: kul, idag så har jag varit i skolan :)

ebba

hej fin blogg och allt bra? kolla gärna min blogg :)

Zara

Fortsätt såhär du är bäst :)
kolla gärna in min blogg också! :)

~Johanna ♥~

Hej fin blogg du har :) Kika gärna in på min och släng in någon kommentar.

Kram! ♥

Julia Wisniewska

svar: Jag ska också plugga..
allt bra annars? KRAM :D

Daniella Book

Ja den har varit helt okej!
Hur var din dag då?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: