Godmooorgon!


Hello there!

Har precis haft redovisning om den vitryggiga hackspetten. Det gick bra, så himla skönt att vara klar med den och slippa sitta och stressa o förbereda ikväll. Nu ska jag strax ha svenska där jag ska fortsätta skriva författarporträtt om August Strindberg.

Det var jätteintressant på anstalten igår, det satt endast sexförbrytare där och de hade olika säkerhetsklasser på fängelset. De hade även ett häkte. Vi gick runt inne i ena byggnaden och fick se hur deras matsal ser ut, vart de arbetar under dagarna och vart de satt och pratade med andra. Dock fick vi inte se några fångar då de va inlåsta på sina rummen för dagen.

Men nu måste jag fortsätta här, annars blir min lärare sur. :)



bexollila.

Vann du chansen att synas på min blogg? - Ny chans direkt! - Missa inte chansen att synas på min blogg - Klättra högre upp på topplistan - http://www.nattstad.se/bexollila?id=5744207

ViktoriaCaroline♡

Vad kul att du vill vara med i Veckans blogg :) Jag slumpar fram två vinnare på Söndag den 23/12 :)

Sophie

grattis

ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

sv: varsågod! :)

ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

sv: varsågod! :)

linn

Sv: Ja det vore helt underbart!

Daniella Book

Soft! Idag har jag bara tagit det lugnt och varit i skolan o så :) Dudå?

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: inte direkt, haha. Händer något kul hos dig då? :)

MADDISENJ

haha fy vad äcklig :P

Cajsa

på fredag.

elin

Tyvärr kan jag inte säga att jag tyckte det ens var skönt att sola solarium men visst blev jag brun! :)

Julia Wisniewska

svar: Jag mår super!:D
vad gör durå? KRAM :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: