Guldiga naglar




Cajsa Pihlgren ♥

SV: jadå, själv? :D

Karolina - Foto & Sportgalen tjej ☆

Jag har veckans blogg på min blogg, jag drar 3 lyckliga vinnare på söndag, hoppas du vill vara med.
Direktlänk: http://kaarolinaransed.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html#comment

Denice

Fin blogg!

HANNA

fina!

▲ Lina | fotoblogg ▲

Fint!
SV: Nja, träffat vännerna i skolan, det är väl det bra. Hehe, du då? :)

elin

Vad tråkigt , kikar in och hoppas att du hittat på något roligt i dag ist! Har du gjort i dag för nåt skoj då? :)

♫♪ sandra T

fint!

elin

Usch vad tråkigt , fast jag kan inte heller påstå att jag har speciellt roligt just nu heller , har precis pluggat färdig och då satte jag mig lite vid datan en stund , ska nog snart gå och duscha och lite så! :)

linn

Sv: Åh det skulle vara kul att prova någon gång! Har bara varit i Alanya, och det var väll okej ;)

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Haha, okej :)

ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

snyggt :D

Mamsen

Vad fina dom blev :) får nog ta fram nagellacken i kväll och fixa mina oxå :)

Svar: Visst blev dom :) Vi kan ju alltid måla naglarna i helgen tsm om du vill? (:
Kimmey :)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: