Mkt att göra ~

hahaha

Godmorgon! Sitter just nu i min säng och har precis käkat frulle. Ska strax sätta mig ner och skriva en novell. Har lite skolarbeten som ska vara klara efter lovet, men jag behöver verkligen plugga körkortsteori nu på lovet så jag ska försöka beta av så mycket som möjligt idag. Hade varit skönt att slippa tänka på det nåmer.

Igår var en stressig dag, packade och städade och åkte hem från skolan. Körde nästan hela vägen hem, gick apbra ju! :) När jag väl kom hem, vid sådär 15-tiden så skulle jag fixa iordning Dianthus bur eftersom den var helt tom efter skolan. Sen har Dianthus haft en extrabur här hemma som han bott i max två veckor under tiden han varit hemma på lov osv, så den fixade jag och städade ur också. Så nu bor småkillarna, Aragorn & Sauron, där i. Mimmi och Luna fick också "nya" burar, så jag höll på heeela kvällen med det igår. Fick även städat över allt i rummet, så jag var väl klar runt halv tolv.. Så ni kanske förstör att jag stupade i säng då? haha

Nu ska jag iallafall sätta fart här, önskar att jag kunde trolla så att allt blev klart i ett nafs.. haha




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: