One day left

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har iallafall jag gjort. Ligger just nu i min säng och söker några fler jobb.. haha, gäller ju att vara ute i god tid. Ska alldeles strax slå in de sista julklapparna och sen ska jag hoppa in och ta en snabbdusch. Ska iväg till pappa vid sex ikväll så ska även hinna packa. Så jag borde verkligen sätta fart.. haha


bilderna är lånade ifrån weheartit



Karolina - Foto & Sportgalen tjej ☆

Veckans blogg är nu avslutad, 3 stycken vinnare är nu uppe på bloggen, det kanske är just du? Titta och kika, om du inte vann? Så har jag den bästa tävlingen jag nånsin haft på min blogg nämligen Årets blogg 2012, där drar jag en vinnare vid nyår som är den bästa bloggen enligt mig 2012, så vad väntar du på? Var med nu! :)
Direktlänk: http://kaarolinaransed.blogg.se/2012/december/arets-blogg-den-basta-bloggen-ar-2012.html#comment

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Kul! Nej, jag är sjuk så :(

▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Det är lite trist ja, tack för omtanke <3

Cajsa

nej jag vet...det finns på apoteket ibland...men oftast får man beställa dem från prostatacanserfonden.

Cajsa

sjukt dumt med tanke på att det är fler som dör i prostatacaner än i börstcanser eftersom att forskningen har gått mycket fortare fram för dem än för blå bandet.

Cajsa

Precis!

linn

Sv: Åh vad mysigt hörru! :)

mysan

Önskar dej en trevlig jul!
stor kram <3

♫♪ sandra T

fint!

☆Z I N J A☆

Åh vad fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: