Smart head!

539417_4549069452932_971086344_n_large
Wehearit

Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag åkte hem i torsdags. Inte var det på att ta med ALLA grejerna till Svenska Nationella iallafall.. Har glömt texthäftet i skolan, så nu kan jag inte avsluta mitt pm som ska vara inlämnat imorgon. Hoppas på att någon vänlig själ i min klass har varit smarta nog och tagit med det hem och kanske kan hjälpa mig med det lilla som är kvar, så att jag också kan skicka in mitt.. Tror snart att jag går och slår huvudet i väggen eller ngt.. Det hade varit skönt.. Finns så mkt jag vill göra just nu istället för att skriva på det här.. Men jag satt och spelade Sims i flera timmar förut, en liten stund blev till typ 5 timmar.. Bra där.. Så nu får jag sitta med detta nu istället.. Åh, blir så trött ibland.

Nästa avsnitt av The Vampire Diaries har kommit ut, så jag funderar på att kika på det innan jag går och lägger mig. Har ju längtat aplänge nu eftersom det inte kom ut förra veckan. Imorgon när jag vaknar kommer jag nog inte se ut, för då är nog hela världen full med snö. Bra.. Då slipper jag iallafall skriva prov på måndag och hålla i mitt muntliga i svenska på tisdag..

Godnatt..




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: