At dad's placeeeeeee


bild från förra året.

Sitter just nu hos pappa, därav den gamla bilden ^^
Sover här inatt eftersom det är närmare till både bussen och stan än från mamma.
Börjar tidigt imorgon, 10:20 & inte 12:20 som förra veckan (& veckan innan det också)..

Smart som jag var när jag åkte ifrån skolan i fredags så tog jag på mig mina converse.. Dom är ju skitvarma att ha på sig imorgon när jag står och väntar på tåget UTOMHUS i kylan, tjugo i sju på morgonen.. Yay...

Ska strax gå och lägga mig,
vi hörs imorgon! c:



Molly

SV: Följer dig nu :D

Cassandra

Fin bild - söt katt! :)



SV: Haha, det kan faktiskt vara kul att städa ibland. Hittar så roliga saker när man städar bland gamla saker.

Carro - http://four.blogg.se/

sv: jadå, sj? :D

Cassandra

SV: Åh, tack! Det var definitivt värt slitet! :D



Haha awwe! Jag vill också ha en katt :)



Ja, om man tex hittar gamla saker från när man var liten som teckningar!

E N Y L J A

sv: Åh tack så jättemycket! :}

Min lördag var bra, hoppas din också var det!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: