Be my heaven ~


Himlen för en kort sekund sen.



Hanna Håkansson [ Foto ]

kul :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

plan fri ;D sj? :)

Sanna

sv: Japp :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

kul ;D

sanna

Oj, galet fin var himlen på bilden ju! Har inte ni snö där du bor? :o



sv; haha nej verkligen inte!

fanny

Super fin blogg! :)

Anonym

sjukt fin blogg har du!



riktigt fint foto.

josefine

sv: ja picknik kändes lite bekant där, ah jag vet.. så himla dåligt att dom ska stänga ner :/ ja, faktiskt några stycken som tipsat om photoscape, men är det liknande text grejer på den som på picnik? :o

Lina

Ja! Hund, katt, minigris, hamster, panda, jag älskar djur jag har flera! dudå? :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, vad är det för sida? :P

Emma

Jadå ! :) Självdå? :)

EMELIE - foto&vardag

Sv: Inga speciella vad jag vet än. Men gymmet, kompisarna, pojkvännen och plugga står på schemat iallafall! :)

Har du några planer då?

Lina

ja jag har 2 hundar & 2 katter :)

Sanna

sv: Ikväll så ska jag nog titta film och plugga matte, dudå? :D

johanna <3 ♫♪

roligt att du var med i dagens blogg ;) vinnarna är nu uppe på bloggen.

P I T C Y ♥ My Life, My Blog, Your Choice!

GRATTIS! Du har VUNNIT DAGENS BLOGG PÅ WWW.PITCY.BLOGG.SE

NU STÄLLS FRÅGAN:

-är detta verkligen sant?

KIKA IN PÅ BLOGGEN FÖR ATT SE!

Johanna

Riktigt vacker bild

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Händer ikväll då? :D

karolinajonsson

Tack ska du ha :D

♥ ida

Sv: Godkväll! Hihi, jag sov toppen! Du oxå ? :) Så bra! kram

Johanna

Så lite så. Allt bra?

Johanna

Så lite så! Allt bra?

Alicia

Sv: tack detsamma, ja allt bra! :) sj?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

ska nog se på tv, vet du nåt bra som går ikväll? :D

Malins fotodagbok ♥

fett fin himmel verkligen! :D

Isabelle

Sv: tack detsamma :)

elin

tack!:D vad gör du ?:)

LINNEA

tack! visst är han :D

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

fin bild!

L I N N - F O T O ☆

tack så mycket, ja allt är bra med mig!

hur är det själv? :D

Louise - Fotoblogg

sv: hahah jaa tack! :)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv;sådär, är sjuk :) själv?

Elin- Pepp , tips & recept på hur du mår bra!

sv; Japp,själv?(:

fanny

fin bild :)

Josefine~

bloglovinbyte ? :3

Inaa♥

Inte helt :( självdå? (;

Johanna

jodå det är bra här :)

elin

samma ! :)

Malins fotodagbok ♥

svar: åh tack! :)



ja, precis ^^

Carro - http://four.blogg.se/

sV: okej ^^

görs?

Inaa♥

Nej :(



Najs :D

Junitjej

Vilken fin bild!

johanna

sv: tack så mycket det ska jag :D

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; hihi tack :)

batts.blogg.se

så vacker!

Malins fotodagbok ♥

svar: nej, det har jag inte haft, har du?

Susanna - living the dream

Oj, jäklar vad fin bild! :D



Allt bra annars då?

Rebecca Rehn

Jättefin bild!

Kajsa

Gud vad fin bild!



Bloglovinbyte?=)

felicia - fotokobran

hej, är allt bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: