Förstöra tänderna på en måndag



Har typ pluggat hela dan efter skolan.
Fast nu orkar jag inte plugga mer, har ju pluggat en hel del på lovet så det får väl gå som det går imorgon..
Är så sjukt trött, sov ungefär 1 timme inatt då jag inte kunde somna.

Sitter just nu och kollar på Fråga Olle-dokumentären med Mikk (:



josefine

sv: jadå :D självdå? :)

Ina♥

Hehe mums!



Ehm aa :P plugg plugg plugg!

Stephanie

sv: Jaha ojdå! Ja jag har nog aldrig saknar sommaren och framför allt VÄRMEN mer än vad jag gör just nu.. Vill kunna ta på mig bara shorts och linne och möta brudarna på stranden! Men den som väntar på nått gott.. ;)

Melissa - Det allra mest personliga

Svar:

det är bara bra med mig :) Hade du en bra helg?

Josefine

kolla ifall du blev veckans blogg !

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå

Händer ikväll då? :D

Tuva

Bloglovinbyte?=)

Lotta

Sv: Jaa, jag bakade ju idag och sen kom Josefine till mig och fikade :D Själv då?? =) Kram

rebeckasvensson ~fotoblogg

Namen gud så gulliga hamstrar, har själv haft hamstrar sedan jag var 8 år gammal, sjukt mysiga! Har en just nu "angora hamster", så sjukt underbar är han!

Aja, allt bra med dig?

Följ mig gärna via bloglovin så gör jag detsamma :D

Ina♥

Usch näj..

WILMA

sv; okej!

jag kollar på big brother ^^

Tuva

Sv. Följer dig nu, säg till när du följer mig!:D

Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

sv: det hade vi! skönt att höra, helt okej :)

Kajsa

sv. NU har jag lagt till dig iallafalL!:D

josefine

sv: skönt att höra :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jag kollar på BB :) sett det?

Melissa - Det allra mest personliga

Svar:

ja min har vart toppen, lugn skön och bara tagit vara på sig :)

♥ ida

Gottgott!



SV: Japp, jag är i Danmark nu! :'D

matilda

jaha är den bra? :)

Darina

Så sjukt härlig blogg! :D

♫♪ Sandra T

gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: