Ge mig sol och värme nu tack! ~







Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: härligt, jadå :) har bara tagit det lugnt för det mesta! vad händer ikväll?

Anonym

superfin blogg!! hur är det? :)

matilda

ja det har jag, har du? :D

Daniella - Drömmen om att bli designer

SVAR: jag svarar på kommentarer :)

vad händer imorgon?

kram

felicia - fotokobran

sv; ja, jag sitter här nu! :)

sitter du framför tv:n med melodifestivalen framme då? :)

emina

sv; jodå det är bara bra :)

saraspencer

Nu är dagens blogg vinnaren uppe! Kika in på min blogg och se om det var just du som vann!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: verkligen :D

Josefine

hej , Är du med och tävlar om att bli veckans blogg?!

~ http://ideot.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html#comment

EMELIE - foto&vardag

Sv: Jo. Allt bra idag då? :D

Lina

sant :)

sanna

sv; tack så jättemycket! :]



Jadå, det är bara fint med mig! självdå? :)

Sanna

sv: Alltså, jag kollade faktiskt inte mello, jag spelade spel med min kusin istället, tittade du? :D

Darina

Hejsan, du har en riktigt fin blogg! :)

var gärna med och tävla i min nyligen påbörjade tävling.Det enda du behöver göra är att kommentera *jag är med*Super enkelt, klicka bara på länken här nedan så kommer du direkt till tävlingen! :)

http://toto.blogg.se/2012/february/tavling.html

Louise (Foto & Vardag)

Sugen på att bli veckans blogg?

Var med och du har chansen!



Länk till inlägget : www.elsalouise.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-var-med-1.html#comment



Lycka till :)

Michaela

Du är söt! :D

Jag är väldigt seg på att svara på kommentarer, det har du kanske märkt? :( <3

♥ ida

Sv: Jaha okej :) haha najs :) vad ska du praktisera då? :D

jag har jättemycket planerat inför lovet! t.ex imorgon så ska jag till Danmark! Du hade väl lov denna vecka? vad gjorde du ? :D

Sofia & Antonia

svar: Ja visst är den! Kram :)

Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Härliga bilder! :)



SV: Tack så mycket söta du, vad roligt att du tycker det! :)

Den är tagen i ett ställe som eter Moviken, typ i närheten där jag bor ^^,

rajk

fina bilder!: D

josefine

haha jag mååste bara fråga! vart redigerar du dina bilder med sån där text? :D

Stephanie

Längtar också kan jag säga! Det är så fint när alla färger börjar komma fram ur den tråkiga snön! :(

Fast mest gillar jag sommaren.. ;)



sv: Haha ja han är helt klart speciell! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: