Hyacintara

OM jag någon gång skaffar en fågel, så vill jag ha denna.
(dock kommer det aldrig hända, läs varför längre ner)


<-- bild 1 & bild 2 -->

Hyacintaror, hur fina är dom inte?!
Enda nackdelen med den här fågel är att det är världens största papegoja och den blir ca 1 meter!
Den finns på 3 ställen i världen, södra Brasilien, östra Bolivia och nordöstra Paraguay.
Fågeln är tyvärr starkt hotad och antagligen utrotad om ett par om, om vi människor fortsätter att hugga ner regnskogen och förstora våran jord som vi gör.



Lina

dom är söta!



sv: tack jag blev mer nöjd med den! :)

matilda

nä inte så mkt, fina bilder :D sj?

Liza★

sv; Åh, vill också ha snakebites :(



Tack så mycket finis!

naxo - bloggen med tips!

sv: okej har du en egen hemsida?:D

Johanna

sv; aha okej då fattar jag :D

sanna

Åh gud vilka söta fåglar, men jäklar vad stora dom blir! :o



sv; åh okej, jo det kan jag tänka mig! :]

Lina

aa! (:

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

sådär, har ju varit sjuk för det mesta

Vad gör du nudå? ^^

linnea, - FOTOGRAFI

åh tackar :) häftig fågel ;)

F E L I C I A

så söta dem är egentligen :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

vart ute en sväng, du då? :)

Felicia

WOHO :D

Äntligen dagens blogg här:

http://feliciafelicia.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment

EMELIE - foto&vardag

Sv: HAHAHA, jaaaaaaa verkligen!!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: haha, okej vad för sida? ^^

jag gör nt mkt :P

batts.blogg.se

va coolt, vad är det som är så speciellt med deen skolan?



btw, bloggen går nu att Gilla på Facebook, och följa på bloglovin' awesomee :D

karolinajonsson

Härlig blogg :D

matilda

ja, haft en bra helg då? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: