Mina troll ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Rebecca

aaaawww vad söta! Jag har också en sån :)

Cajsa

allt bra idag söt?

Mathilde

Ååh, cute!

Anna

Vad söta :) Låter som en kul linje. Låter som natur men kanske inte lite mycket matte då :)

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: samma här. vad gör du? :)

Anna

Ditt låter så mycket roligare :)

Cajsa

tävla om en egen vettja! :D



jo det är bra med mig med. :)

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: tack!

Anna

Låter undrbart :) Får ni ta hand om små djur med?

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: okej vart? :)

Anonym

åh vad mysigt att få vara med djur på skoltid :D

Anna

fuskigt :P

Karina

Åh vad söööt!

Cajsa

härligt. nej nu ska jag sova!

Anonym

för er ja :) en fråga är dom mjölmaskarna dom äter levande eller döda när dom får dom?

Tove

sv - tack så mycket! :)



haft en bra dag? :)

MajaÖ

Gud så söta! :)

Maria

Nej vad söta, jag dör! <3

Anna | Lauana

Söta!

josefine

ååååh nej så söta!! dör lite inombords!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: