my face in the morning.


Såhär såg jag ut när jag vaknade imorse.

Godmorgon! Måste först bara säga att det finns så många söta fiskar i vattnet!
Ska ha projekt och företag nu på morgonen och sen hästkunskap (om inte läraren är sjuk såklart).
Sen ska vi väga kvigor i tre timmar. yay..


bildkälla.



Moa - FOTO&FASHION

sv: tack, har lagt till dig nu jag blev nummer 29 säg till när du lagt till mig :D

iiiden

hahaha härligt!

Annika

SV: tack :)

Elsa

sv; Okej. när har ni lov då?

Vi har det nu ;)

Daniella - FOTOTÄVLING!

SVAR: Ja det gör jag :D

Allt bra?

KRAM!

Patricia♔

Sådär ser jag ut alltid:P

Anonym

sv: e du duktig på att sjunga då? :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej

Önskar dig en fortsatt trevlig dag! :D

naxo - bloggen med tips!

haft en bra start på dagen? :D

J

sv;

allt bra? :)

MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

Tack så mkt!!:D

Ha en bra kväll♥

kajsa

snygg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: