Nästa stopp: Göteborg


bilden är lånad ifrån google.

Godmorgon! Förhoppningsvis sitter vi på bussen/tåget mot Göteborg nu.
Annars vet jag faktiskt inte riktigt vad vi gör.. hahaha

Vi ska som sagt åka iväg och kolla upp min praktikplats.. Har ju fått en plats via skolan men vet inte riktigt vart den ligger så det ska vi kolla och sen vet jag faktiskt inte riktigt vad vi gör. Får väl se om vi hittar på något annat kul eller om vi bestämmer oss för att åka hem med en gång. c:



Ellinore

Förlåt för riktigt sega svar på er kommentarer men har inte riktigt orkat svara på dom men nu ska det bli ändring på det! Och jag hoppas allt har varit bra med dig de senaste nu,kram! :)

maria

Hejhej! :)

Nu har jag frågestund på bloggen och skulle bli jätte glad om du ställde en fråga här :

http://ettexemplar.blogg.se/2012/february/fragestund-whoopd.html#comment



kram!!! <3

Rahiima


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: