Natti Natti ~



Godkväll! Har hunnit med en del saker idag;
- har skrivit klart min apudagbok som skulle vart klart v.44 förra året, men eftersom lärarna aldrig samlar in dom så har det inte spelat någon större roll.
- Finslipat min debattartikel
- Börjat öva inför fåågelprovet på tisdag.

Ska strax gå och lägga mig också, brukar alltid läsa en liten stund innan jag somnar.
Läser just nu den åttonde och sista boken i Jo Nesbø's serie om Harry Hole. Har läst alla böckerna innan och jag fullkomligt älskar dom!


Bilden är lånad från weheartit



Anonym

Okej :) levande maskar är nog bara jag som inte gillar dt (A)

Anonym

Tur man ej tar i dom hehe :P

Tove

sv - samma här :) har du några planer inför helgen? :D

Anna

Godmorgon sovit gott?

Josefina

SV: Jag har bara sett något enstaka avsnitt men det är inte något för mig. Föredra filmen istället :)

Sandra

Så söt bild :')


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: