Ny dag, nya möjligheter ~


Godmorgon! Sitter just nu och äter frukost, yoghurt med müsli och en smörgås. Jag är skittrött och inte alls peppad på att åka till praktiken, men det blir nog bra så fort jag kommer dit. Är morgontrött så är nog därför.. haha

Igårkväll började jag, emil och felicia att kolla på Snabba Cash.


Alla var dock jättetrötta så efter halva filmen orkade ingen av oss se vidare så vi ska kolla klart idag istället. Faast idag ska vi börja se den tidigare. xD

Nu måste jag käka vidare, annars hinner jag aldrig bli klar innan bussen går ;)
GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG!



Anonym

sv: jodå, bra me mig tror jag! :D

händer?

ping lowhngren

DONUTS FTW :DD

Emma Lannebrink

sv: Okej va bra! Jag mår också bra :)

kram!

Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

Ja okej, vad ska du praktisera med?

Jag vet inte alls, beror helt på om jag är sjukskriven fortfarande eller inte, så håller de lite öppet än :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: