Till frissan!



Har haft en hel del frisyrer och färger genom åren; snaggat, långt, kort, olika längder, rött, rosa, lila, svart, blont, brunt - listan kan göras lång. Idag ska jag iväg och klippa mig. Behöver få bort alla slitana toppar. Funderar dock på att göra något nytt och kanske lite oväntat. Men jag vet inte, har inte bestämt mig än. Har ju några timmar kvar att fundera på.. ;)



ebba

Jag har en enhörning som jag para med en vanlig häst:)

Då fick jag ett litet enhörning föl:D

kram ebba

Ronja

Cool klippning.

Cornelia

Ska också klippa mig idag :D Allt bra annars? Kram/Cornelia

Bodypalace

den första var ju tuff

Elsa

sv; Jaha :) Vart ska du praktisera då?

Daniella - FOTOTÄVLING!

SVAR: Härligt, samma här :)

Vad gör du då? :)

Kram

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

hoppas du blir nöjd! :) snygga frillor ovan!

Perfectly Unbroken ♥

Fin blogg du har! Titta gärna in på min och lämna en kommentar =)

Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:)

Följas via bloglovin?

Kram!:)

peter

Tack tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: