Nagellack ~





Har nu pluggat en del idag, skrev klart min debattartikel helt och hållet så nu ska den bara skickas in c:

Brukar alltid ha nagellack men just den här veckan har jag faktiskt låtit naglarna andas lite, meeen jag målade dom faktiskt förut, en enkel men snygg design :) Som ni ser målade jag utanför, men till mitt försvar är det min högerhand.. haha c:

Nu ikväll ska jag ta det lugnt, mamma & morgan håller på att riva badrummet då vi ska renovera det.
Vad ska ni göra ikväll?



MajaÖ

sv; tack! åå tråkigt.. men antagligen måste jag också göra det typ :(

FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: okej hehe.

tack, vad har du fäör en kamera?:D

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: okej är den bra? :)

hanan ebba axelsson

Sv: Tack, detsamma detsamma!

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: okej :)

vad brukar du fota för något? :)

LINNEA -

Älskar verkligen rosa nagellack! Fin blogg :)

LINNEA -

Svar: Tack så mycket! Förresten, såg att du hade hål i läppen, gjorde det ont att ta? tycker det är så jääkla snyggt!

sabina

tack:)

detsamma!

fina naglar :)

Alice

Japp hon är min :) Tack

Clara

Den rosa var snygg! :D

MajaÖ

sv; fyfan vad avis jag e nu! Shit vad skönt! :)

Lina

Neeej har du hamstrar det vill jag också ha!



sv: nej jag har varit sjuk hela dan dudå?:)

ANNA - foto mode livet

sv: aha nejmen dom finns ju nästan ingenstans att köpa, men den är inte jättegod, isf är nog ben 10 och hello kitty drickan goare ;)

Lina

Tacl & okej :)

Anonym

Dvärg pudel :)

LINNEA -

Svar: Jaså? Jag som trodde det gjorde jätteont!

Tove

sv - ska bara slappa :)



snygga naglar .D

♫♪ Sandra T

nice!

Simona

sv: Tack desamma! du med! kram :)

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: okej vem ficxk du kameran av? :)

LINNEA -

Svar: Haha okej! :)

johanna

sv: det smälte här med idag :)

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: okej vad kosta den? :)

SiistersofSthlm

Svar: Tack :) Oherremingud! Det va inte lite du ;) Speciellt inte på en en-krona ;)

nathalie - naxo, bloggen med tips!

sv: det var ju ritkigt billigt?!:o

SiistersofSthlm

Haha, nää, 3000 skulle inte heller va fel ;)

Sanna

hej, riktigt fina bilder och din header är jätte fin,

Hade du kunnat skriva till mig om hur du har gjort här vid kommentarsfältet? :)

Vendela

sv: Tack! :)

fina naglar föresten!

johanna

sv: ja han är jätte fin :D

näe inte jag heller ;)

Cajsa

Hejsan! Hoppas att du får en bra helg! Kommer inte kunna svara på kommentarer i helgen men kommer blogga i alla fall två inlägg per dag så hoppas du tittar in och kommenterar så svarar jag sen. ;-) allt bra annars?

johanna

vad gör du nu? :)

Sanna

Hahha, det gick ju inte, måste man ha någon speciell Stilmall eller? :)

Ähh, får ta och läsa bättre en annan dag, då jag har tid och ork :)

Tilde Larsson

Så sjukt snygg blogg du har!

riktigt kul att kika in....

HA en fantastisk dag!



KRAM!

Linda

snyggt :)

Helena

Det är så himla snyggt med crack nagellack! Ett tips är att måla över allt med ett genomskinligt lack så ser det inte så matt ut.

Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: