min musdag nr. 2 ~


weheartit

Nu ska jag strax gå och fixa mat, fast vad vet jag inte än. haha
Idag har jag fått en rundvisning av en tjej som heter Mia, c:
Den avdelning som jag är på nu är verkligen superstooooooor!
Efter lunch fick jag vara med på uppacket och tog emot möss & råttor som kom. Så söta va dom c:

Faaast nu måste jag laga min mat, städa och duscha!
Vi hörs seeen c:



MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

vad bra :D

Anonym

sv: var e du påväg? :o

ska plugga.. e irriterad (står på bloggen) :(

Anonym

sv: var är du påväg? :O

jodå, fett irriterad.. (står på bloggen)

~ L I N N ~

Gokväll!

Allt bra med dig idag? :)

J

sv

vad gör du? :D

MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

Tack :)



jag o en vän har precis starta en bloppis, checka in! http://mestylebloppis.blogg.se/ :)kommer mer saker inom kort^^

~ L I N N ~

Skönt att höra!

Jo det är helt okej :)

Vad har du för dig då?

Carro - http://four.blogg.se/

sV: tack detsamma! :D

~ L I N N ~

Hehe okeJ!

Jag kollar house, svarar på kommentarer och väntar på BB :D

Ida - En same med LKG

Nu är Bloggtips igång igen! Det är som Dagens Blogg fast lite bättre ;)

http://idahtt.blogg.se/2012/february/bloggtips-2.html

Var gärna med, men läs noga vad som gäller! :)

Tävlingen avslutas på eftermiddagen den 29/2-2012! :)

felicia

jaåpp de e bra sj då?? :)

ohh vilken söt liten :D

3mma

sv: Nä men du vet när det kommer till att de ska testa smink på djur gillar jag det inte. Men om de gör något viktigare är det mer okej. Vet inte riktigt hur jag ska säga men du kanske förstår? >_<

~ L I N N ~

Yeah!

Söt bild haha!

♥ ida

Awww!!!!

ping lowhngren

ja bor söder om sthlm ;) lite utanför stan då^^

Melissa - Livet i ett Fängelse!

Dumboråttor är galet söta, har själv en här hemma.



Svar:

intressant att praktisera där, nått du kan tänka dig jobba med?

Anonym

sv: haha ja, verkligen ;(

mst plugga i ett par timmar nu..

Malin

Åh va söt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: