Barnvakt



Vilken minut som helst så kommer pappa och hämtar mig. Jag ska sitta barnvakt hos honom ikväll eftersom han & Marie skulle iväg och vara arrangörer för någonting (kommer ej ihåg vad). Jag tar med mig datorn och The Sims 3 - kvällsnöjen så att jag kan underhålla mig själv när Linus och Jonna nattat kudden. :)




boosse

jag tror att det är ett släktdrag, det där med stora händer ;)

Julia

-hej:)

jag mår bara bra, vad gör du?:)

Adine

Vad sjutton har hänt med simmen? :P

Svar: Tack så mycket! <3

boosse

Ja, minns du inte bilden jag tog på dig när din and var typ större än ditt huvud? :)

kul att åka till skolan imorrn?

Adine

Svar: Haha, det var då en ful räka i så fall :P Aha, vad konstigt att det blev så!^^

Michaela

Okej ^.^ även alla nya? ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: