Nytt i hamsterväg

Tjolahopp! Nu har jag varit hemma en stund och landat lite. Har jätteont i huvudet och halsen så jag ska dricka mycket vatten och knapra halstabletter! Idag har jag packat upp varor heeela dagen! Fick en hel pall med gnagar/fågel/fisk mat som skulle upp, weho! När dagen var slut hade jag sett massa gottigheter till mina småttingar som jag bara var tvungen att köpa! Dock köpte jag inte alls, för då skulle jag vara superfattig. Djuraffärer kan ha himla många fina småsaker i både mat - och inredningstillbehör så jag tror jag dör!

Detta fick i alla fall följa med mig hem:
Ny sorts hamstermat & Kräcker, dock inte riktigt den sorten på bilden. Den jag köpte fanns inte att hitta på google. Hoppas nu bara att småtrollen gillar det lika mycket som jag gör, hehehe!



Anna

Ja det var verkligen rörigt :/

Carro

men ajdå.. hoppas det blir bättre med dig snart=)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: