Vart fanns dessa människor när gud delade ut hjärnorna?


Nu glömde jag måla mina snakebites, men sånt är livet!

Idag har nog varit den tråkigaste av dem tråkigaste. Större delen av dagen har jag bara stått & inte gjort någonting alls, hur kul är det liksom? Hade helst av allt bara velat ringa våran APU-handläggare och säga att jag vill vara någon annanstans, men det kommer aldrig funka & jag vill verkligen inte ta igen praktik efter studenten så därför är det väl bara att bita ihop. Tyvärr.

Idag hände en annan idiotisk sak som jag höll på att få skulden för. Jag fick till ansvar att fylla på vatten & mata alla fiskar. Senare under dagen kommer en tjej som jobbar där fram till mig och frågar om jag har hällt i hela fiskmatsburken i ett akvarium (jamen hallå? det är mitt största fritidsintresse!) varpå jag svarar; nä??
Hon säger då att någon har hällt i hela burken med fiskmat i guppy'sarnas akvarium & jomen visst, det är det någon jävel som har gjort. KUL LIV MAN HAR DÅ VA? Det var ju bara för den här stackars tjejen att rensa hela akvariumet och laga pumpen. Fattar inte att folk inte kan ha sina fingrar i styr, åh!

Nu ska jag gå och mysa med mina hamstrar, de häller iallafall inte ner hela matburken i ett akvarium med fisken!



MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

ja haha :D

caisa

sv: tack! :)

Marran

Fy fan vad drygt att du fick skulden för att någon hade hällt i all maten. Kom det fram vem det var sedan?



SV:

Jadu det är ingen rolig känsla man har när man vaknar efter sådan dröm kan jag lova dig.

Bismillah <3

Vad kul :D jag följer dig nu:) det blev nummer 41

Mamsen

Fy vilka dumma människor det finns som inte förstår konsekvenserna av vad dom gör :@ Tack för den snälla kommentaren på bilden :-D Älskar dig gumman.





Daniella Book

Jasså vad trevligt!:D

Emelie

hej, gud vad fin blogg!!

skriv gärna en fråga i min frågestund :) kram!

http://momentsbyemelie.blogg.se/2012/june/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d-kom-igen-nu.html

Michaela

Vem fan gör sånt?! :s


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: