IT'S FRIIIIDAYYYYYY



Godmorgon (:
Idag slutar jag redan vid 11:20 men jag åker inte hem förrän vid 16:00 ändå. Rätt soft ändå att bara ta det lugnt innan man far hem. Ska nog försöka plugga en stund idag också, matte är ju alltid bra.. (jaghatarmatte.nu)
Fast nu måste jag skynda mig iväg till frukosten, för jag dör snart av hunger.. Är alltid jättehungrig på morgonen av någon konstig anledning.



Ellinor



Haha vad då samma frukt bild som mig ;)



När kommer du hem :) ?

fanny jönsson

Ha en fortsatt bra fredag ! :)

Cornelia

Jo det är bra :)

Annika - drömmen om 11 barn

Var gärna med om du inte redan är det:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang.html

Michaela

Nej? Det som är mellan er, är mellan ER. Jag vill inte lägga mig i det. Kan vi prata någon dag nästa vecka? Känns som att det hade behövts. <3

Beatrice Jakobsson (foto)

Det där hade inte vart helt fel! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: