hej.

Tjosan i Trosan! (:
Jag har ju bloggat jättedåligt hela veckan men det är för att jag har varit så himla trött heeela veckan!
Jag har liksom kommit "hem" vid halv fem och då har jag varit tvungen att ställa mig och laga mat & sen har jag bara degat i soffan - asgött! Jag lovar att skärpa mig så att uppdateringen blir bättre nästa vecka!

I torsdags och fredags fick jag iallafall vara med och se hur man tar ett s.k. blodprov på mössen, öronmärkning och se hur man avlivar en mus på rätt sett (enligt jordbruksverkets regler måste man först söva den, sen döda den med hjälp av kväve och sen när musen är död så ska man klippa hjärtat på den så att man ska försäkra sig om att den verkligen är död). Jag fick även testa att öronmärka och ta blod alldeles själv, det var awesoome och askul! (:


Snart kommer Mormor hit och vi ska äta massa god mat och kolla på melodifestivalen! :)



Moa & Karro

sv: Okej, vad roligt. Jag ska umgås med min stora syster, men jag vet dock inte vad vi ska göra! :)

naxo - bloggen med tips!

Hur mår du? :D

naxo - bloggen med tips!

sv: samma här. haft en bra dag? :)

Anonym

sv; vem hejar du på i mello? :D

fanny jönsson

sv; Bra här med :):)

thilda

nice! du kommer att se mycket mer än de min vise vän ;P

Du ska be dom att få vara med om dom skulle nacka en orm av någon anledning någon gång ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: