Plugg & Naglar

Godmorgon! :) Jag har självklart varit vaken ett tag men har faktiskt inte orkat göra något förrän nu. Har precis käkat frukost så nu har jag fått ny energi! (: Idag har jag absolut inga planer alls för dagen, eftersom jag fortfarande inte mår helt hundra ska jag hålla mig hemma (läs: sängen). Har lite praktikpapper som måste skrivas så det ska jag nog fixa idag.

Jag ska nog även fixa mina fula naglar så att de blir lite mer glamourösa.




Bilder från Weheartit

Men först!
Plugga!



Anonym

sv; haha nej! ;)

händer idag? :D

Anonym

sv: då får vi hoppas det blir bättre :)

Min fredag var bra! :)





fridaa

fin blogg! :)

Anonym

sv; krya! :(

ska handla nu, tips på film? :)

JENNI ~

Aw, tack för att du läst min blogg! c: <3

Anonym

Var gärna med och tävla om att bli veckansblogg och få chansen att länkas inför mina 500+ unika besökare!

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/11-mars-2012-veckansblogg.html#comment

elin

jaha men då fattar jag :)

http://eeelinolssonn.blogg.se/2012/march/question-time.html#comment har en frågestund på bloggen just nu, har du lust att fråga något?:)

boosse

Krya på dig stumpan!!! ♥ ♥ ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: