Mina dagar på praktiken. ~

I Torsdags när jag kom till Stordjur (den nya avdelningen) så möttes jag av fullt med söta katter som bara ville gosa och leka. Satt och myste en stund med dom tills jag blev ombedd att följa med ut med 6 stycken svarta labradorer. Hundarna ville bara hoppa upp och hälsa hela tiden, de busade och lekte.
Efter lunchen fick jag städa hos fåren, de va så söta och iaktog mig hela tiden. (:


min ena kisse som hatar kameran. haha

I Fredags fick jag städa hos kaninerna, de hade kommit i veckan så de va fortfarande lite skygga. Endel av dem hoppade ut ur buren när jag städade där, va skitsvårt att få in dom för de va så nyfikna och ville inte hoppa in i buren igen. haha
Efter lunchen fick jag städa hos katterna och gosa med dom. De är verkligen helt underbara, det är nästan så att man bara vill slänga ner allihopa i väskan och ta med dom hem så att man kan ligga och gosa med dom heeela tiden!! haha, ^_^



Anonym

sv: gördudå? ;D

Johanna

Veckansblogg är utsedd, kolla om det var du som vann och anmäll dig gärna igen! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: