Tjat om skolan



Nu börjar strax min mattelektion. Jag har planerat att jag ska smyga iväg och kissa när lektionen börjat, så jag dödar lite tid. Matte är nog det tråkigaste ämnet vi har. usch, hatar matte.. hehehehe

Efters skolan hade ju en promenad varit trevligt, men regnet står som spö i backen så det är inte särskilt lockande tyvärr. Så istället tvingas jag ta tag i berget av skolarbeten som bara växer. Kul!
Nästa vecka har jag två prov, mikrobiologi & genetik och hundraser, och en inlämning om fodersmältning hos gris och idisslare. Ska nog ta och göra inlämningen idag så att den försvinner.

Men nu ska jag avsluta detta tråkiga inlägg om skolarbeten.
Den som läst allt får en kaka. :)





linah

alltså designen :)

Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!)

Hej! Har frågestund igång på bloggen. Skulle vara kul om du kunde ställa 1 fråga eller 2 :-)

direktlänk: http://faillove.blogg.se/2012/may/fragestund-105-12.html



-sorry om du inte gillar såna här kommentarer!

Fourpictures

sv: Okej, ska också plugga! :)



- Karro

Sara ! :)<3

matt e astråkigt :((

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: okej, vaknade nyss ;p

Emmy (whitesnowman)

Det är så jobbigt att det regnar nu.. Vill att det ska vara sol, & sommar! :(

Mamsen

Nu vill jag ha en kaka ;)





Michaela

Får jag en kaka imorgon då? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: