Utmaning 11 frågor ~

Jag har blivit utmanad av Ellen.

Regler:
♥ Svara på de 11 frågorna som din utmanare gett dig och posta dessa på din blogg.
♥ Utmana 11 nya bloggare & länka dem på din blogg.
♥ Hitta på 11 nya frågor till dem.

Vilken färg är det på din tröja?
Jag har ett svart linne på mig.

Vad skulle du döpa dina barn till?
Simon är väldigt fint, men jag vet faktiskt inte :)

Bästa barnprogrammet när du var liten?
Oj, det kommer jag inte ihåg. Gillade väl allt antar jag. ^^

Vilket land vill du helst besöka?
Finns så många länder som jag vill besöka, men till exempel Spanien, Grekland, Mexico, England, USA & Island (:

Hur var du är du gick i högstadiet?
Jag vet inte. Umgicks med mina kompsiar, gick på alla lektioner och försökte göra så gott jag kunde.


Bilden är från 2009, alltså typ i 9:an.

Jag stack väl ute lite mer utseendemässigt; piercade mig, färgade håret svart, rakade sidecut och gick i svarta kläder.

Senaste låten du hörde?


Hur löd det senaste smset du fick?
Ja idag skrämde hon inte ihjäl mig iallafall. Den lilla sötnosen :) Från mamma.

Vem får dig alltid att skratta?
Mina mongos till kompisar!

Är du mest lik din mamma, pappa eller någon annan?
Mamma!! Eller vad tycker ni? :)



När vann du något senast och vad?
Oj, det kommer jag inte ihåg. Kanske en tia på en femmanlott.. haha

Din bästa respektive sämsta egenskap?
Bästa: Jag har dålig humor, hahaha :)
Sämsta: Jag biter på naglarna & har kort stubin (beroende på vad det är såklart, ibland är den lång!)

Jag utmanar (men bara ni orkar!):
Ellinor
Mamma
Valona
Michaela
Lina
Anna
Matilda
Johanna
Johanna
Miss Sunshine
Thilda
& alla ni som vill :D

Här kommer era 11 frågor :)
- Vad vill du jobba med?
- Vilken färg är din favorit?
- Vad har du för mobil?
- Gillar du kaffe?
- Vad är ditt största intresse?
- Har du några djur, isåfall vad?
- Om du fick välja mellan att bo helt ensam på en öde ö eller vara tvingad att bo ombord på ett skepp fullt av pirater resten av ditt liv, vad skulle du då välja?
- Är du för eller emot dödsstraff?
- Skulle du vilja gifta dig någongång?
- Spindlar eller ormar? (du måste välja något)
- Simpsons eller Family Guy?




Sara ! :)<3

kul med utmaningar ! :)

Ellinor

jag får det bara till 6 frågor haha :) Ska det inte vara 11 ? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: