Praktrosellan är ute och går ~

Godmorgon! Sitter just nu på mina ZOORF-lektioner. Vi håller på och skriver broschyrer om fåglar. Jag håller på och skriver om Praktrosellan.


Söt fågel ju!

Igår var jag inne i Göteborg med Mikk och köpte skor, även fast jag är pankis så köpte jag ett par skor som jag såg förra veckan. De är assnygga, tänkte ta ett fint kort på dom sen och visa er! :) När vi kom tillbaka så myste vi lite med Dianthus och sen tänkte vi gå ut på en powerwalk! Fast de va så mörkt ute och så, så vi gick typ fram och tilbaka inte alls långt ifrån skolan, bara för att det är så himla mörkt här ute i bushen! Men 2 km gick vi iallafall, i 20 minuter.. hahahahaha. Idag får vi gå dubbelt så långt som vi tänkt, eftersom vi inte gick igår.. Hehehehehe



Mamsen

Vilken fin fågel =)
Så det blev skorna iallafall ;)
Hoppas du haft en bra dag! Kram






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: